Thursday, February 4, 2010

Cerita lama

Kalau Udin minat Justin Timberlake, aku nak jugak!
Kalau Syifa suka Samantha Boscarino, aku tringin jugak!
Kalau Justin Bieber minat erkk.ok dah.itu lain cerita.

Aku nk cerita psl cinta pandang pertama aku terhadap seorang PEREMPUAN.
jengjengjeng! Ketaq abeh semua. Rileks.Jgn risau, aku straight, xda kona kona.
Maksud aku, aku suka tgk dia ni. Nmpk adorable gila!

Pertama kali aku tgk dia dlm video clip Michael Buble-Havent Met You Yet tuh,
aku terus terpegun. Aku bermonolog dlm hati "waaa.cntik gila.body cntik siot!"
Lps tu, aku search dlm internet, sj nk tau nm apa. Then, aku dpt tau nm dia Luisana Lopilato.
Rasa mcm kenai (bukan kenal kononnya dia la kwn childhood aku ms kecik dulu yg terpisah sbb dia balik Argentina untk jd pemain bola sepak terhandal -_____-")
Mksud aku, nm dia sgt familiar. Then aku mencari dan terus mencari tiba tiba tup!!


Masih x paham? Haha. dia la yg belakon dlm cerita Chiquititas. Cerita ni pernah tayang dekat Astro Ceria ms aku umur 14/15 tahun, xingat. Tp rs mcm lwk gila. Dulu cita ni jd feveret aku. Xleh miss lnsung wlaupun satu episod dan cerita ni ad byk lagu dan semua lagu tuh aku hafal -_____-"
Jadi, aku xleh la panggil dia ni cinta pandang pertama aku sbb aku pnah tgk dia dulu tp x minat pon.lalala. Mungkin dia x cukup 'menarik' ms dulu. LALALA (dgn nada yg lebih keras). Kalau watak lelaki, aku suka Bautista yg sdang berdiri paling kanan dan sedang senyum kononnya happy padahal baru kena pulaih telinga dgn mak dia.Muka dia merah tu! Kesian.
Watak perempuan plak, aku x suka sorang pon sbb bg aku, aku la yg paling layak belakon di samping Bautista kacak si mata cantik tu :D



dlm video ni, luisana sangatlah cntik (smbil mata ad kluar lambang love love mcm dlm ym).tolong tgk video yg bawah ni.TOLONGGG!



haha.boleh gelak. tgk tuh ha, berlari lari mencapai sang kekasih (bautista). Mata bertentang mata. HAHAHAHA! Ni adalah antara lagu yg ad dlm cerita Chiquititas. Poyo plak tgk. poyo ni lah yg jd feveret aku smpaikan aku rekod cita ni then mlm mlm ms semua org dah tido,aku psg balik dan hafal.ceh.hingusan btoi. dah besar ek luisana tuh, jd tunangan org dah pon. bangga betol (nada mak mak) tp dia cntik skang ni! ok lah.tu saja hee bye!

p/s; bila pergi sekolah dan cuba nk sembang psl cita ni, smua kwn aku buat xtau dan aku xpasti kenapa (-_-)????? mata Bautista cantik gila kan!

6 comments:

chapter 18 said...

mana nak kencing pongggggggg. AHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

Fi said...

haha cipa terkejuttt!
ha tudia laaa

fadh said...

tilin tilin tilin tilin..esqoe te kunggo..haha
perghh
i cant believe my eyes
haha
igt dia belasan taun
mcm kita
haha
matang teqok

Fi said...

haha
lgu tilin tilin xleh blah bhai!
ha tulah matang trok
tp umoq dia 22. michael tuh 30++
dia seygakk otttttttttttt dlm vid tuh!

aisyahshakirah said...

ecah suka filipe
!!!!!!!!!!!!!!
tp x suka dy dgn camila
siyes dulu kalao aisyah miss ceta ni mesti bebaiii!
mmg sukaa gila!!!!!!!!
hehehe

aisyahshakirah said...

lagu tilin tilin comeyyyyyy